T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / BAŞAKŞEHİR - TOKİ Mustafa Kutlu İmam Hatip Ortaokulu

7.HAFTA

Dersin başlangıcında Fen bilimleri öğretmeni öğrencilere balık kılçığı ile problem durumlarını nasıl çözmeleri gerektiğini anlatır. Öğrencilere balık kılçığı modeli ile ilgili örnekler verir. Çocuklara balık kılçığı tekniği öğretildikten sonra Türkçe Öğretmeni dersi devralır. Bir önceki hafta Türkçe branşında işlenen problem durumu, balık kılçığı tekniği üzerinde işlenerek probleme devam edilir. Çocuklara verilen ödevler sorularak dildeki sosyal medya etkisinin örnekleri üzerinde durulur. Devamında sosyal medyanın dile yaptığı olumsuz etkilerin olabilecek sonuçları hakkında fikirler alınır. Problem durumu sonlandırılır. Dersin devamında öğrenciler sayılarına göre gruplara ayrılır. Gruplar oluşturulduktan sonra her grupta bir öğretmen rehberlik edecek şekilde oturma düzeni ayarlanır ve öğrencilerden en az 5 adet problem cümleleri oluşturmaları istenir. Sonrasında ortaya konulan problem durumları üzerinde tartışarak uygun olan problem durumunu seçmeleri istenir. Seçilen problem durumlarına göre gruplarına bir isim vermeleri istenir. Bir hafta boyunca grupça ortak belirlenen problem hakkında literatür taramaları yapmaları, çözüme yönelik nasıl çalışmalar yapabilecekleri hakkında araştırma yapmaları ve bir sonraki derste sunmaları istenir.

26-02-202426-02-202426-02-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.02.2024 - Güncelleme: 26.02.2024 11:33 - Görüntülenme: 35
  Beğen | 0  kişi beğendi