T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / BAŞAKŞEHİR - TOKİ Mustafa Kutlu İmam Hatip Ortaokulu

9.HAFTA

Geçen hafta sınıfça belirlenen problem cümleleri hatırlatma amacıyla yeniden tahtaya yazılır. Ardından ortak problemi belirlemek amacıyla oylama yöntemiyle en uygun problem durumu belirlenir. Belirlenen problem ayrıntılı olarak balık kılçığı tekniği ile incelenir ve problemin alt başlıkları tartışılır. Problemin çözümüne yönelik yapılabilecek çalışmalar konusunda zihin haritası oluşturulur. Öğrencilere HİS cümlesinin ne olduğu anlatılır. Problem öğrencilerin zihninde netleştirildikten sonra probleme yönelik HİS cümlesini bulmak için gruplar oluşturulur. Gruplar belirlenen süre içerisinde HİS cümlesi oluşturmaya çalışır. Süre bitiminde öğrencilerden gelen cevaplar tahtaya yazılır ve uygun olup olmayanlar arasında karşılaştırma yapılarak probleme en uygun HİS cümlesi seçilir. Öğrenciler belirlenen HİS cümlesi ile ilgili istasyon tekniğini kullanarak slogan, resim, hikaye ve afiş çalışmaları yapar ve etkinlik sonunda arkadaşlarıyla paylaşırlar.

26-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-202426-02-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.02.2024 - Güncelleme: 26.02.2024 11:32 - Görüntülenme: 42
  Beğen | 0  kişi beğendi